Sidan uppdaterades 2020-11-17

Vi ställer in vår publika verksamhet till och med 31 december!

Den 16 november kom regeringen med ett nytt besked om att ytterligare begränsa antalet människor på offentliga tillställningar från 50 till 8 personer. Detta, tillsammans med den ökade smittspridningen i Sverige, gör att vår bedömning nu är att vi måste stänga ner vår publika verksamhet för en tid.
Klicka här för att läsa mer om detta och hur du som har en biljett till föreställningar i december ska agera

SÄRSKILDA KÖPVILLKOR I HÖST
Vi kommer att behålla våra utökade köpvillkor även under hösten. Detta innebär att om du har en biljett till någon av våra föreställningar men känner dig sjuk, så har du möjlighet att boka om, eller byta till presentkort ända till kl 12.00 på föreställningsdagen.
Vid inställd föreställning får du alltid dina pengar tillbaka.
Vi ber också dig som känner minsta sjukdomssymptom att stanna hemma i minst två dagar efter att symptomen försvunnit.

Vi följer myndigheternas bedömningar och rekommendationer fortlöpande och har en beredskap för att agera skyndsamt vid nya direktiv från myndigheterna.


HÖR AV DIG TILL OSS!

Vår kundservice når du på telefon tisdag-fredag kl 13.00-16.00. Telefonnumret är 08- 508 990 90. Du kan också e-posta på biljett@dansenshus.se
Tveka inte att höra av dig om du har funderingar kring höstens program eller ditt besök.
Vår biljettkassa i foajén är stängd. 

NOTIS VID SLÄPP AV FLER BILJETTER

Vill du få ett sms/mail om vi släpper fler biljetter? Klicka på länken nedan och fyll i din kontaktinformation så skickar vi ut en notis när vi släpper fler biljetter!

Formulär för att få en notis


VANLIGA FRÅGOR OCH SVAR

Hur många biljetter säljer ni på varje föreställning?

Vad visar ni för föreställningar i vinter och under vår?

Går det att ställa sig på kö till de föreställningar som är slutsålda?

Jag har köpt två biljetter. Får vi sitta bredvid varandra?

Får jag pengar tillbaka om en föreställning blir inställd?

Får jag pengar tillbaka om jag blir sjuk och måste ställa in mitt besök?

Kommer de föreställningar som ställa in under året att visas vid ett senare tillfälle?

Har du en fråga som vi inte svarat på? Hör av dig till oss så återkopplar vi till dig så fort vi kan!
Tel: 08-508 990 90 eller biljett@dansenshus.se